marți, 23 aprilie 2013

Viper & Hank - Devil's freestyle


Pai zi de zi in Romania
Ma ia o durere de cap
Nici pastile nu gasesti la farmacie
Si sincer, nu stiu ce sa mai fac
Tineretul, e o laie
Care zace rastignita
Pe bancile din scoli, saracii
Iar unii cu pula belita

Ma ridic din underground, injur, nu ma-ndur
Sa va fut pe toti in gura, si sa va fut in cur
Rimele mele acide iti violeaza sistemul cerebral
Daca esti un oagar cacat la cur ce cauta scandal
Daca vrei sa stii unde ma pozitionez pe Terra
Calculeaza 540 x 10 la a 8-a si te lipesti de-o salmonela
Din subteran, te lovesc cu atata ura
 Pana ochii tai se vor inrosi de atata minciuna


Hank: Inc-o data, ridic paharul
Il inclin, dar nu-l pot indrepta
Asta-i Romania, une-ti dau cu parul
In cap politica... Si soarta ta
Viper: Doar o viata avem, si aia merita traita
Casca bine ochii pustiu', sticla merita golita
Insa tara asta este tare depravata
Golani si prostituate ce se vand pentru o masina furata
In galaxii intunecoase, imi recapat linistea
De a va fute sufletele, sa vi le trimit pana-n Crimeea
Cu ochii injectati de atata furie
Imi scot arsenalul greu, din palarie
Si va teleportez pe toti in ecuatii complicate
Unde-s numai paranteze si solutii panicate


Hank: Asa, ca de acuma, va las un mesaj sublim
Lasat din partea casei de la un compatriot infirm
Asta e, asa sunt eu, m-am nascut in tara asta
Unde te fura de tot, pana la urma pe tine napasta

Viper: Ati stiut sa furati, dar insa in galaxia mea dura
Am sa va trag la muie pana va umpleti de pula
Va distrug cate putin, sa simtiti veninul acru
Si va las sa va descompuneti, in underground la dracu'
Portile iadului si-au pierdut lacatul etern

Urechile se sparg atunci cand va blestem
Inchei acest atentat, caci deja sunteti obositi
Cu meclele voastre de pitecantropi basiti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu